Wednesday 24 October 2012

Raya diperantauan :(

Entry yg sgt sedih siotttt..hurmmmm,
Student, workers or couple married mesti pernah rase kn....

w'pun korang dah rase,,aku nk citer jgak feel aku...
korang tak kisahhh kan...ecececehhhhh :))

-
-
-
So Sad~
-
aku nie ade adik beradik yg ramai...time raya meman riuh rendahlah dibuatnya..
porak peranda jadinye..hahahaahaha
sabarlah mak ayah aku duk melayan keranah anak2 dan cucu kesayangan dia..
tapi this year..aku tak boleh nk gmbarkan perasaan mak ayah aku when anak2 dia ade yang tak dapat balik raya..cam aku nie w'pun baru practical's student tp life aku dah mcm org bekerja..just cuti one day..mne cukup nak balik ganu weyyy 
 Kakah sulung aku plak of kos lah ikut dia punyaa hubby blik kg.. 
abg ateh raya kt jakarta coz of his work,then abg keri stay kt pelantar minyakkk (so,tak xdapat merasa daging korban) abg Lan plak raya kt sabar ngan wife dia..adeshhh!!~
penat ea citer Pasal abg..sorrylah,aku nie ada 5 orang abg..hahahaa~

Aku nak Balik kampung,nak beraya dgn dorang,nak makan daging korban,nak tgk org sembelih lembu,nak snap pic bnyak2 pagi raya tue, nak makan Nasi dagang air tangan makkkk...uwaaaa nak balikkkkk :( :(
Raya Di tempat orang tak same dgn suasana raya di tempat s'dri..kan2!!~

kenapa yew?? kenapa yew??
SIAPA TAHU KENAPA??



i miss my mom,dad,adik bucu and Adik Uda aku..rindu nk Nak Gaduh/ Buli Ngan adik2..
Rindu nak dengar suara mak membebel pagi2,rindu gelak ketawa ayah...
i miss everything at #TERATAKBONDA (masuk bilik cari bantal busuk & tgk gmbar fmly)..
.................................................................................................................................................................
-
-
-
.
.



BYE..BYE..  :)


No comments:

Post a Comment