Thursday 18 October 2012

~My Dreams for 5-10 years~ engkau ada????

Pernah tak korang fikir ape yang korang nk 5 or 10 tahun akan datang???
tak kan..tak kan..ececehhhh :D
tapi aku nie suka berangan sikit..hahahahaha
maklum jew lah..dah nie MY HOBBY..

korang nak tahu tak ape yg aku idam2kan???
walaupun korang tak nak tahu ..
aku nk story jgak...^,^
subhanallah,cantiknya permandangan di Tanah suci

ini lah tempat yg aku teringin sgt nak pergi..MAKKAH
one day, aku nak bawa mak ayah aku datang sini..insyaallah :D


Permandangan pd waktu malam :)


 pasti korang pun fikir cam aku fikirkan...
nak balas jasa ibu bapa dgn hantar mereka ke tanah suci...
nie nak story sikitlah...
first time aku attend kelas nk jadi ****
leader aku ckp " sape ckp kita xboleh balas jasa ibu bapa"
dengan cara hantar ke MAKKAHlah kita dapat membalas jasa mereka..
korang pernah tak fikir ape perasaan mereke if kita ckp kita nak hntar mereka ke Makkah..
aku pasti mereka akan menitiskan air mata :(

Allahuakhbar!! keadaan bulan di atas kaabah

Masjid Nabawi

 this is my first dream utk 5-10 thun akan dtg...
eeehhhh ada lagi tau...HEHEHE 


Nah!!` this is my second dreams plak...
tersentappp takkk??
tinggi gilerkan angan2 aku..kau ade???
tak ape, tak salah klu kita nk berangan....manelah tahu rezeki kita ada..AMIN


Nie satu2 nya kereta yg aku minat MINICOOPER
aku tak suka kereta besar2 nie..padanlah dgn tuan punye dri yg kecik nie...HAHA

Lamborghini...
first time aku tgk kereta nie depan mata car showroom shah alam
pergghhh!! bila lah aku dapat pkai kan..
klu org lain dapat kenapa aku tak boleh??
sama2 kita renungkan........ 

inilah rumah idaman aku :D
rumah papan jew....
maklum jelah asal dr kampung..

aku sukakan ketenangan..
so,aku pun idamkan rumah di tepi laut...wahhhh!!~bestnyerrrr

mcm rumah dlm citer FULL HOUSE plak..

Banyak lagi idaman aku tp aku dah xde masa.
aku pun dah nk balik kerja..kah2
sempat lagi kan..
time kerja update blog...
"masa itu emas kan"
so,jgn buang masa...bila ade masa update jew....HAHAHAHA


Tapi bukan senang nk capai sume impian nie..
aku kene struggle betul2...
focus dgn ape yg aku minat then do it...chaiyok2
yang penting Doa & Tawakal Ala Allah..
jgn lupa tau doa tue must be "SMART"
S- Specific
M-Measurable
A-Achievable
R-Realistic
T-Time bound

Thank yoU :D
.......................................................................................................














No comments:

Post a Comment